“A vállalkozások számára fontos, hogy minél többen, vásárlók, ügyfelek, beszállító és értékesítő partnerek is megismerjék a tevékenységeiket és a szolgáltatásaikat, ezért különböző módszereket használnak az információk terjesztésére. Erre a célra szolgálnak a reklámok, a weblapok, közösségi oldalak, szórólapok, prospektusok, plakátok és a sajtófalak is.
Mit vegyünk figyelembe a sajtófal elkészítésekor?
A sajtófal elsődleges feladata az, hogy néhány másodperc alatt hívja fel a figyelmet és vonzza magához az érdeklődőket. Fontos, hogy ezt a szempontot már a tervezéskor figyelembe vegyük, és egy távolról is jól látható, a feliratokat és az ábrákat egyértelműen elkülöníthető, tökéletesen olvasható, kreatívan megtervezett sajtófalat alakítsunk ki. A tartalom meghatározására is érdemes nagy hangsúlyt fektetni. Egy cégnek általában több sajtófalra is szüksége van, ezért a szöveg megfogalmazásakor döntő szerepe van közönség elvárásainak is. Eltérő információkra van szükség a pályakezdő fiatal értelmiségieket megszólító, állásbörzéken használható pop up-ok, és a céget egy szakmai kiállításon értékelő zsűrinek bemutató sajtófalak esetében. De ne feledkezzünk meg a cégek munkatársairól sem, hiszen a vállalati képzés, vagy projekt esetén is szükség lehet a pop up-ra. Ilyen esetekben érdemesebb inkább az esemény célját megjeleníteni.
A sikeres tervezést követő lépés a kivitelezés. A kivitelezésnél az alapanyagok kapják a legfontosabb szerepet. A hordozhatóság és az összeállítás miatt fontos, hogy könnyű szerkezetű, de stabil tartást biztosító, szabad szemmel észre nem vehető szerkezetet használjunk. A nyomatok tökéletes megjelenítése érdekében pedig az erre a célra kifejlesztett nyomdagépek alkalmazására van szükség.